Карітас України забезпечує і гарантує можливість висловлювати своїх відгуки та думки щодо роботи мережі, в тому числі повідомляти про будь-які виявлені недоліки, труднощі, занепокоєння чи порушення політик системи Убезпечення для всіх людей, і застосовує для цього відповідні безпечні, доступні і конфіденційні канали.

Звернення чутливого характеру – це повідомлення, в якому зазначається зауваження, пов’язані із системою Убезпечення, що включають підозри чи свідчення про порушення.

Процедура розгляду звернень чутливого характеру та надання зворотного зв’язку

Право подавати звернення чутливого характеру належить всім людям, кого стосується діяльність Карітасу України. Це люди в потребі, члени їх сімей та родичі, працівники, волонтери, партнери і підрядники. З іншого боку, кожен, хто стає свідком чи жертвою порушення системи Убезпечення, а також ті, кому розповіли про такий інцидент, повинні якнайшвидше (протягом 24 годин) повідомити про це через канали зворотного зв’язку:

  • електронною поштою feedback@caritas.ua;
  • онлайн формою на сайті https://caritas.ua/sos/
  • дзвінком на гарячу лінію 0800 336 734 (гаряча лінія працює Пн-Пт 09:30-16:00);
  • особисто особі, відповідальність за впровадження системи Убезпечення.

Звернення чутливого характеру оборобляються відповідно до Процедури розгляду звернень чутливого характеру та надання зворотного зв’язку. Цей документ визначає:

  • загальні положення, сферу застосування і основні терміни;
  • право і обов’язок подання звернень чутливого характеру;
  • офіційні канали зворотного зв’язку;
  • види звернень чутливого характеру
  • порядок розгляду звернень чутливого характеру на всіх етапах:
  • отримання, реєстрація і первинна обробка;
    • створення комісії з розгляду звернень чутливого характеру;
    • первинна перевірка, оцінка звернення та узгодження напрямку дій;
    • призначення спеціаліста-аналітика з дослідження і збору інформації;
    • процес розслідування;
    • розгляд результатів розслідування і винесення рішення;
    • повідомлення сторін про результати;
    • апеляції (за необхідності);
  • обов’язки фахівця з оборобки скарг;
  • положення про підтримку постраждалих, захист інформації та конфіденційність, відповідальність;
  • прикінцеві положення. 

Процедура розслідування – сторінка в розробці

Політика різноманіття, рівності та інклюзивності сторінка в розробці

Всі права захищені © Карітас України, 2025
MEMO.ua